PL》Recezja Q&A A DAY journals

Osobiście kocham książki, i chociaż jestem okropną pisarką to lubię też pisać. Jestem też właścicielką pamiętnika/ dziennika. Lubie w nim pasać, mogę w nim nagryzdolić co chcę i nikt mnie nie krytykuje. Gdy byłam w Utrechtje wstąpiłam też do księgarni w której znalazłam książkę pod tytułem: Our Q&A a day. Oczywiście sprawdziłam w domu w wyszukiwarce i znalazłam więcej wariantów Q&A.

Our Q&A
To dziennik dla par w którym odpowiadają codziennie na jedno z 365 pytań przez 3 lata. By ułatwić problem dwóch pisarzy linie są w dwóch kolorach, czarnym i w czerwonym.
Kupiłam ten egzemplarz bo myślę że miło będzie spojrzeć za kilka lat na to co sama odpowiedziałam i moja druga połówka. Dziennik pokaże nam także zmiany w ciągu tych trzech lat oraz daje możliwość poznania małych detali na temat mojej drugiej połówki.
Mam tylko jeden malutki problem, wiem co wy od razu myślicie: Nie masz chłopaka.
:P hahaha mam chłopaka, mój problem jest to że on mieszka w Polsce a ja w Holandii. Chcę się spowrotem przeprowadzić do Polski ale to dopiero jak skończę studia za 4 lata!
ISBN: 978-0-7704-3668-1
Wydawnictwo: POTTER STYLE
Cena: €14,99 +/-  59,96 PLN
Ocena: ★★★★☆

Q&A
To pięcio letni dziennik w którym odpowiadasz codziennie na jedno pytanie.
Tak kupiłam aż dwa! Pierwszy dla koleżanki która chce zostać pisarką bo spodobała się jej książka: 'Wreck my Journal' którą dostała ode mnie w zeszłym roku. Drugi egzemplarz kupiłam dla siebie. Pytania mi się bardzo podobają,  jedne są łatwe np. Co jadłeś/aś dziś na śniadanie?, lub trudniejsze przy których trzeba czasami trochę pomyśleć np. Opisz w trzech słowach duchowość.
ISBN: 978-0-307-71977-5
Wydawnictwo: POTTER STYLE
Cena: €12,49 +/-  49,96 PLN
Ocena: ★★★★☆

Chciałam kupić obie książki w języku Polskim ale były niestety dostępne tylko w języku Angielskim.

Komentarze